Hej hej

Ja jeg har besluttet at skrive på danskt lige nu. Er stadigt lidt usikker ved at skrive på Íslenskt. Håber at blive bedre til det Errm . Bare så jeg ikke bliver helt misforstået hvis jeg skriver noget forkert hehe Tounge  Har været en stille dag,lavede nogle småkager sammen med børnene. Læste lidt og tog et laaaaangt bad. Så lidt formula1 sammen med min mand, dejligt at kunne sidde og nyde dagen sådan Joyful . I morgen begynder hverdagen så igen. Det første jeg bliver nødt til er at tale med min FORHENVÆRENDE arbejdsgiver Woundering . Blev nemlig opsagd sammen med flere p.g.a. fare for lukkning. Sjovt GetLost ...men livet går videre . Handler om at gøre det bedste med det man har W00t . Har ikke tænkt mig at stresse over det Joyful .

« Síðasta færsla | Næsta færsla »

Bæta við athugasemd

Ekki er lengur hægt að skrifa athugasemdir við færsluna, þar sem tímamörk á athugasemdir eru liðin.

Innskráning

Ath. Vinsamlegast kveikið á Javascript til að hefja innskráningu.

Hafðu samband